2013. július 2., kedd

ELADÓ TELEFON ALAPLAP MY400V - Jelenlegi ára: 1 Ft

ELADÓ A KÉPEKEN LÁTHATÓ TELEFON ALAPLAP KIJELZŐ STB
MY400V
VALOSZÍNŰ SAGEM MY400V
A termék új állapotban van.
Postázás mindenkori postai díjszabás alapján történik.
Személyes átvételnél lehetőség van kiprobálásra tesztelésre.
Sok terméket töltök fel , mindazokat melyeket már nem használok, vagy már rég használtam vagy egyáltalán nincs már rá szükségem.
Eldobni sajnálom , mert van köztük használt, új és újnak mondható is .
Ezért megprobálom eladni és ezzel lehetőséget kinálni másoknak, hogy örüljenek neki. Én pedig helyet takaritok meg , melynek én is örülhetek.
Remélem együtt örülünk majd a sikeres űzletünknek.
Ez a termék új állapotban van ,   nem használt ,   ez látható a képeken is , mível  a képeket mindig az eladott termékeimről készítem.
"Az utolsó kép csak illusztráció"
Az aminek ki kiáltási ár 1ft ha megnyered viheted. Akkor vidd is el. Mert 500ft alatt nem szívesen postázom, mert ídő benzin parkolásí díj a postánál , mind költség. /remélem ezt te is megérted. /
Azoknak akik nem szeretnék  megvárni a licit végét midig beállitok egy fix árat is.
KÉRLEK TEKINTSD MEG A TÖBBI TERMÉKEIMET IS
HÁTHA MEGTETSZIK MÉG VALAMI ÉS EGY POSTÁVAL KÜLDHETEM.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-07-20 18:42
. ELADÓ TELEFON ALAPLAP MY400V - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése