2013. július 26., péntek

Gyönyörű kék félvállas maxi nyár esti ruha M L - Jelenlegi ára: 6 500 Ft


Gyönyörű, félvállas, fodros sötétkék hosszú, földig érő, maxiruha!!
Én újként vettem, rajtam egyszer volt, így szinte új!!
(A vállpántja nekem  hosszú volt, így picit felvarrtam, nem vágtam ki, csak behajtva levarrtam, szerintem nem feltűnő, fényképeztem; 2. kép kívülről, 3. kép belülről)
Mérete: M/L, UK10/12, EU38/40
MÉRVE:
- mellbősége: max. 100 cm
- derékbősége: 70 - max. 85 cm
- csípőbősége: 130 cm
- teljes hossza: 127 cm
- deréktól hossza: 84 cm
Színe:  sötétkék
Anyaga: 100% pamut
( gézszerű anyag)
/                                                                                                                                                                                                                                       
Postaköltsége: ( ajánlottan ): 685 Ft


Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2013-08-13 08:30
. Gyönyörű kék félvállas maxi nyár esti ruha M L - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése