2013. június 22., szombat

Lego csomag+ajándékok csere is utoljára - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Eladó egy kis legó csomag ajándékokkal.
Kb. 294 darabból áll (kétszer is átszámoltam és annyi volt, de inkább kb. -t írtam)  + az ajándék elemek (utolsó képen).
Nagyon jó állapotúak, kisebb karc (de tényleg nagyon minimális a korrektség kedvéért írom) előfordulhat, de nem sok darabon. Vannak benne lapos elemek, egy ill. két pöttyös elemek is, speciális elemek stb. Mind eredeti legó, rajtuk van a felirat is! Az utolsó képen lévő elemek ajándékok, szerintem azok is legók, de nincs rajtuk a legó felirat, így nem vagyok benne biztos (azokat mi nem is használtuk, kaptuk őket).
Természetesen postázom is őket! Csere is érdekel (főleg thomasos mozdony érdekelne (önálló darab is megfelel, nem kell kompatibilisnek lennie semmilyen szettel sem, olyat keresek, aminek gurulnak a kerekei is, lehet vele játszani), de lehet kisfiú ruházat is 104-110-es méretben)! Minden kérdésre szívesen válaszolok és gyorsan! Kérdezz bátran! : )
Utoljára hirdetem meg!


Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2013-06-27 14:15
. Lego csomag+ajándékok csere is utoljára - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése