2013. április 6., szombat

Makita gérvágó körfűrész Minden 1Ft !!!!!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képeken látható 1db
Makita
2400B Miter Saw - gérvágó körfűrész
Működik, de szerintem hangos működés közben. Töltöttem fel videót amiben megtekinthető. Ipari kategóriás masszív jó nehéz talapzat, amiben könnyedén mozog, forgatható, nem szorul.
Már így került hozzám, nem én használtam, szét nem szedtem szervízbe sem vittem, így szeretném eladni. Megy, forog, még talán annyit említtenék meg hogy a szénkeféknél szikrázás volt látható a próba során, valószínűleg cserélni kell azokat is hamarosan, de elektromosan nem tűnik rossznak. Kell vele kicsit foglalkozni, ezért garancia, visszavásárlás nincs, induljon 1 Ft ról az aukció, és a legmagasabbat ajánló licitálóé lesz a végén.
Csak az van ami a képeken látható más felszerelés (fűrészlap, egyebek) nincsenek.
220Voltos 1880Wattos, 255mm fűrészlap kell beleSúlyos darab de tudom postázni Start csomagban.
Ne hagyja ki: Csak 10 napig tart az aukció, és nincs minimálár akár 1 Ft ért is odaadom!
Még pár sor amit érdemes végigolvasni licit előtt (leggyakrabban ismételt kérdésekre a válaszok):
Reklamációt nem fogadok el, LICITET NEM TÖRLÖK.
Véletlenül licitáltam, barátomnak lett volna de... , rossz összeggel licitáltam, nem tartok igényt már rá és hasonló okokat nem tudok elfogadni, korrektséget elvárok, és adok.
CSERE NEM ÉRDEKEL.
A termék az én tulajdonomban van, magánszemélyként nem tudok rá garanciát vállalni.
Nem zárom előbb, a legmagasabbat ajánló licitálóé a végén.
Posta 1875Ft (Start csomagban, Magyarországon belűl előre utalva. )
Több termék vásárlása esetén természetesen csak egy termék postaköltségét kell fizetni amennyiben a Magyar Posta által meghatározott súly és mérethatárok betarthatóak. (Standard csomag: max 20kg, max 70cm kiterjedés, Start csomag max 30kg)
Hasonló termékek, ugyanígy 1Ft-ról indítva
Juditb termékei KATT IDE
A nyertes vevőtől kérem, hogy 2 napon belül vegye fel velem a kapcsolatot e-mailben, a vételárat és adott esetben a felmerülő szállítási költségeket legkésőbb 10 napon belül rendezze.
Kérdezzen bátran!
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-04-14 16:40
. Makita gérvágó körfűrész Minden 1Ft !!!!!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése